Mitt I Livet...

Det ska vara surt!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi åt panerad torskfilé, potatismos och ärtor till middag nu ikväll och jag pressade citronsaft över min fisk för det tycker jag ger godare smak. Filip satt intill mig och tittade storögt på citronen och började fäkta med armarna precis som han brukar göra när han vill ha eller känna på nåt. Jag sträckte fram citronen och lät han smaka på den. Jag trodde han skulle fryna med hela ansiktet, men icke!!!
HAN VILLE HA MER!!!!!!!!!
  
Han sög i sig citronsaften riktigt ordentligt och ville hålla citronen själv.
Jag gav honom en sked mat till och efter han svalt sträckte han fram händerna mot citronen och ville ha mer.
Fidde filmade honom med sin mobil för det var verkligen ett WOW-ögonblick.
Hanna tyckte det var för surt, men inte lillebror, haha...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Mormor upp i dagen... Jag älskar ju allt som smakar surt och även bittert! Kram älskar er.

    2010-07-14 | 09:52:46
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: