Mitt I Livet...

Från morgon till kväll...

Kategori: Livet från hjärtat...

Filip vaknade...
Jag vaknade...
Fidde o Hanna sov...
Jag o Filip gick upp...
Vi åt frukost...
Bytte blöja...
Lekte en stund...
Hanna o Fidde sov fortfarande...
Hanna vaknade...
Filip blev trött o hungrig...
Jag gav välling och försökte lägga Filip...
Fidde vaknade...
Filip somnade...
Hanna spelade data...
Fidde gick upp...
Jag läste sms:et från mamma att de hade precis landat...
Jag somnade om och sov två och en halv timme... 
Hanna frågade vad vi skulle göra idag...
Vi visste inte...
Hon ville till Andy´s...
Det ville inte vi...
Hon ville bada...
Det ville inte vi...
Vi kom på en massa saker att göra istället...
Men det passade inte med vädret...
Jag ringde syrran...
De målade taket i köket...
Vi fick komma över på en flabb kaffe senare...
Filip sov en timme...
Vi körde till syrran...
Fick en flabb kaffe o chokladmuffins...
Körde till Hemköp...
Körde hem...
Gjorde Tacos...
Åt...
Filip badade...
Fick alvedon och nässpray...
Fidde la honom...
Hanna, jag o Fidde spelade djurmemory...
Filip vaknade o var mer hungrig...
Fick mer välling...
Somnade igen...
Fidde gick upp och började spela hockey...
Hanna följde efter...
Jag gick till datan och skriver om dagens aktiviteter.

Vaddå tråkigt inlägg???
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Kvittar vilka inlägg du har..Alltid lika skoj o va här o titta till dig:) Kram

    2010-07-26 | 12:25:13
  • Jennie säger:

    Haha... tack Maria!! Ibland står det stilla men huvudet är ändå fullt med ord...

    Kram!!

    2010-07-26 | 14:32:12

Kommentera inlägget här: