Mitt I Livet...

I drömmarnas värld...

Kategori: Livet från hjärtat...

I går natt drömde jag att jag skulle göra ett fostervattensprov och jag kommer ihåg att jag kunde känna hur det kändes när de satte in nålen i magen.
Det var en rätt tjock nål, ungefär som en blyertspenna, och jag fick ingen bedövning heller.
Jag fattade inte hur de kunde veta var de skulle sticka eftersom de inte använde ultraljud.
Tänk om de träffade huvudet på bebisen?
Sen såg jag hur de fick ut en brunaktig vätska och hällde över den i Filips nappflaska.
Har ingen aning om varför jag skulle ta med den, men det fattade jag ju då...

Sen slutade drömmen där för Filip vaknade till så jag fick gå upp!!!
Riktigt obehagligt när man kan drömma en sån här sak, och samtidigt "känna" hur det skulle kännas.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: