Mitt I Livet...

Ikväll satte vi igång värmefläkten...

Kategori: Livet från hjärtat...

...men såklart på kalluft, så det blåste härliga 21 grader i tvrummet och jag kunde kolla klart på filmen utan att svettas. Hanna somnade i samma soffa där jag låg och HON om nån alstrar enormt mycket värme, och det värsta jag vet just nu iallafall, är att ha en som är som ett element som ligger på mig!!!!
Till råga på allt så hade hon en fleecefilt under sina ben, och det blir ju typ tre grader varmare än otroligt klibbigt...

Fidde tog precis en omgång hockey, som vanligt, och jag ska strax lägga mig och njuta av ett nytvättat duntäcke, nytvättad kudde, rent lakan och ett rent påslakan.
Alltså en helt ren säng!!!
Fläkten på byrån får jag väl sätta igång om det blir för kvavt i natt.
Än så länge gjorde den stora susen...

I morgon är det söndag och vi har inte planerat nåt än, så vitt jag vet...
Eller jo... det var nog nåt...
Jag är alldeles för trött för att komma ihåg vad det var för nåt just nu så nu ska jag avsluta för idag.
Det är ju ändå bara lite drygt 22 minuter kvar på denna dagen...


Sov gott Ni som ännu är uppe!!!
  

Kommentarer

  • Görel! säger:

    Jag sover alltid vid den tiden!! Morgonpigg och kvällstrött.

    2010-07-18 | 15:26:23

Kommentera inlägget här: