Mitt I Livet...

Musteribesök, fikapaus och bergsbestigning...

Kategori: Livet från hjärtat...

Denna dagen började vi i Kivik.
De hade utökat parkeringen och det var enormt många besökare där idag!!
Vi och Lovisa med familj trampade in i affären och köpte en massa krämer och saft.
Sen bar det av till Café Annorlunda.
Hanna sa hela tiden att "man får faktiskt ta så många kakor man vill" och vi sa bara att vi vet...
Väl framme hittade vi ett passande bord till oss 8 så jag satte mig där direkt.

Hanna tog mest av chokladbröden för de tycker hon är godast...

 

Filip fick sin mangokräm och tyckte det var skönt att sitta under
parasollet ute i trädgården bland alla de andra som var där o fikade...


Bullarna är absolut MIN favorit...♥


En bild från den ack så jobbiga stigen på STENSHUVUD där vi kom ifrån...


Ett möjligt klätterträd???


Hanna o Lovisa skulle bygga en koja och letade efter lämpliga pinnar...


En solvarm ÖDLA låg och njöt på stenen...


Vi hade en fantastisk utsikt över havet där uppe, så högt vi orkade gå...




Filip var övertrött och tyckte allt man sa, var jättekul.
Jag skrattade undertiden jag tog kortet så därför blev det suddigt...


Sen körde vi till Buhres Rökeri och guuuud vad det doftar ljuvligt där inne i affären av allt de har.
Hanna kallade på mig när hon och Fidde hade sett en Rocka.
Rätt som det var sa hon lite fundersamt:
"- Fryser inte fiskarna där?"
Hon såg ju att de hade fullt med IS runtomkring sig, haha!!!

Vi köpte en vitlöksmakrill och en burk Kräftblandning...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mysig dag ni haft..Mmm kakorna ser såå goda ut:))Kram

    2010-07-28 | 22:11:21

Kommentera inlägget här: