Mitt I Livet...

Shopping på stan...

Kategori: Livet från hjärtat...

I förmiddags åkte vi in till mvc för jag skulle lämna blodprov.
Jag vägde mig och hade gått ner ett kilo.
Så nu ligger jag bara på +6...
Hanna ville också väga sig och hon väger 25 kg.

----------------------------------------------------------------------------

Sen väntade vi in tiden tills klockan närmade sig 10.
Då kom mamma o pappa och parkerade intill oss.
Efter både rundor inne på Lindex, HM, Name It och BR så fick:

Filip:
En blårandig kortärmad tröja
Badbyxor
4 bodys
1 linne

Hanna:
1 ljus jeansklänning med matta silverknappar
1 mörk jeansklänning
1 par svarta tunna jeansleggings
1 jeanskjol
1 rockring

♥Tack älskade mormor o morfar för våra fina kläder!!!♥

Middag intogs på restaurang PEKING och det var riktigt längesen jag åt där.
Jättegott och jättemysigt där ute på balkongen där vi satt.
Efter maten fick man ta jordgubbar, ananas och marschmallows att doppa i chokladfontänen!!!!!
Mätt blev man...
♥TACK ÄLSKADE MAMMA O PAPPA

Efter vi var klara i stan följde Hanna med mamma o pappa hem.
Hon skulle ju ÄNTLIGEN få sova över hos dom!!!!!
Jag o Fidde körde till akuten med Filip för att få hans öra kollat.
När vi väl kom in, sa jag som det var att vi redan hade varit på vc i Degeberga, men att jag kände inten tillit för personalen där och ville därför kolla det på sjukhuset.
Vi blev uppskickade till barnakuten och träffade en läkare som kollade noga i hans båda öron och i halsen om han var svullen.
Hon hade ingen aning om vad det kunde bero på, det där att han lägger huvudet på sne och trycker upp axeln mot vänstra örat.
Hon ringde läkaren på Öron, Näsa, Hals för att höra vad de sa.
Kanske kunde det bero på att han håller på att få tänder och då kunde det göra ont i käken och upp till örat.
Vi ska till en början ge honom näsdroppar och alvedon till kvällen innan han ska lägga sig och se om det hjälper, annars fick vi komma dit igen för att göra en ny bedömning...

Så är det med de som inte kan tala om var det gör ont, man får gissa sig fram och hoppas man hittar orsaken.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mysig dag ni haft:) Hoppas lillkillen slipper öronbesvär-gör ju sååå ont...så sant att de e svårt när de e små o inte kan säg var de gör ont:( Kram

    2010-07-19 | 22:19:42

Kommentera inlägget här: