Mitt I Livet...

Sista simskolan idag..

Kategori: Livet från hjärtat...

Vi såg Sabina och Lovisa komma upp ur vattnet och Lovisa kom fram till mig o Hanna.
"- Jag tog faktiskt tre märken igår!!"
"-Jasså?" sa jag och undrade när man kunde ta dom.
Hanna hade säkert tyckt det varit kul att ta märken hon med.
Jag o en annan mamma satt och småpratade undertiden barnen simmade och kom till att prata om de kunde ta såna där simmärken och hur de skulle göra.
När simskolan var slut så kom en av simlärarna fram till mig med en lapp och sa:
"- Här är Hannas märken!"
Vi tittade på varann och sa undrande:
"- Här sitter vi och undrar om de kan ta såna märken - och så HAR de redan gjort det!!!"
Men Hanna var EXTRA glad...
För hon hade minsann klarat att ta 4 st!!!!!!

Doppingen
Baddaren Gul
Baddaren Blå 

Krabban

Ikväll var det sista gången som barnen hade simskola.
På onsdag är det uppvisning och sen fritt bad för alla.


Kommentarer

  • Görel säger:



    Duktiga Hanna!! Therese Alshammar-passa dig!

    2010-07-13 | 11:01:08
  • Agneta säger:

    Så kul att Hanna tagit märken... Det är alltid roligt med uppskattning för något man klarat av. Konstigt att de ingår i simavgiften, det brukar man betala extra för. Vi ses imorgon. Kram älskar er.

    2010-07-13 | 18:05:27
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Görel, ja tycker hon det är kul så fortsätter hon nog. Hon frågade om hon fick ta nåt med guld istället, haha!!

    Kram



    Mamma, nää det ingick inte utan vi fick ju betala för dom. De kostade mellan 20-25 kr per st.



    Kramis!!

    2010-07-13 | 20:44:34

Kommentera inlägget här: