Mitt I Livet...

Sommar, sol och trött kropp...

Kategori: Livet från hjärtat...

Huvudet känns proppat just nu.
Hade behövt tömma hela skallen och bara låta den varva ner ett par timmar.
Tänk om man hade kunnat det ibland..
Fan vad skönt det hade varit.
Få ny hjärnenergi.
Hanna är på mig hela tiden och ränner mig i hasorna vart jag än går.
Det är jobbigt när hon är sån.
Hon kan inte ta för sig att göra nåt själv.
Antingen vill hon spela nåt med oss eller spela DS eller glo på dumburken.
Det känns som att jag inte har nån energi kvar alls.

Kommentarer

  • Maria säger:

    All anledning o va trött o off i huvudet..Ja e inte gravid o mina barn e ganska självgående men e oxå helt off i huvudet känns de som..Inte klaga på värmen men de kan aldrig va lagom..Hoppas ni fick en härlig baddag me din syster:) kram

    2010-07-02 | 13:16:28
  • Agneta säger:

    Det är inte alls ovanligt att "dagisbarn" blir rastlösa... Säg till henne att hon måste få ha tråkigt ibland för att känna skillnaden med att sen ha roligt... Ge henne något att göra på egen hand, något som inte kräver din hjälp... kanske vattna och leka med vatten när ni ändå är ute. Fast det gör hon säkert redan. Hon måste få känna ditt intresse, för det är hon van vid eftersom ni bara hade henne i 4,5 år...

    Ja, småbarnstiden har sina problem och tonårstiden sina!!! Huvudsaken är, att man är lugn och inte flippar ur...då blir det bara värre! Ibland vet man faktiskt inte hur man ska bete sig... men ge aldrig barnen skuldkänslor för något!

    Kram älskar er.

    2010-07-02 | 18:36:16
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: