Mitt I Livet...

Tjoohoooooooooo!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

DET MULLRAR, ÅSKAR, BLIXTRAR, ÖSREGNAR, OCH FLÄKTAR!!!!!!!
För en stund sen så kom det jag längtat mest efter i några dagar nu.
När jag hörde mullrandet så gick jag ut i hallen där Hanna o Fidde stod.
Jag lyfte upp armarna mot dörrkarmarna och bara N-J-Ö-T av fläktandet som kom mot mig......
Det var rena rama ♥lyckan♥ för mig.
Jag tror faktiskt att jag kommer sova skönt i natt.
Filip vaknade innan av att han var så klibbig.
Jag tog upp honom och la honom intill mig i sängen och det fläktade så gott på både honom och på mig.
Rätt som det var så sov han!!!!
Med benen upp mot täcket, nappen i munnen och sin snusefilt intill.
Han behövde också kall luft...
Ooo vad det ska bli skönt att lägga sig idag!!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Skulle svara på det översta inlägget men det går inte att klicka på kommentera....

    Ja det blixtrade ganska ordentligt igår, jag tycker att blixtrarna är ganska facinerande men hatar dundret och knallarna.

    Nu regnar det hör jag, och det ska det göra imorron med, men på onsdag ska det bli fint väder igen!!!!

    Kramissvettis!!!!

    2010-07-12 | 09:44:59
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: