Mitt I Livet...

Nu är klockan 23.05, men detta har hänt idag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Efter morgonens och förmiddagens sjukhusvistelse körde vi och köpte fårskinnsfällen som jag sett på Blocket igår. En ny kostar 350 kr på IKEA, hon ville ha 250 men jag köpte den för 150kr!!!!
Såg ny ut, var inte fälld eller skadad på nåt ställe.
Snacka om ett bra klipp!!!

Sen in till stan.
Fidde släppte av oss 3 vid Fantasi så vi kunde käka frukostbuffé medan han var och fixade bromsarna.
Trodde jag ja.
Klockan var kvart över elva och de hade bara buffé till 10.
Det fick bli varsin ostfralla, en dricka till Hanna och kaffe till mig.
Shit.
Fortfarande vrålhungrig och lite yr.
En blåbärssnurra till mig och en negerboll med pärlsocker till Hanna.
Orkade inte hela snurran så mätt blev jag.
Vidare mot en smyckesaffär för att hämta Fiddes graverade halsband.
Efter en runda på HM blev det två tröjor, en skjorta och ett par svarta byxor till Filip.
Hanna hittade ett tufft armband som hon skulle ha på sig på discot ikväll.

Senare på kvällen kom Anitha o Rune hit och grillade.
Hanna kom hem en och en halv timme efter de kommit och var jätteglad för hon hade fått en godispåse och ett paket med pärlor med sig hem från kalaset.
Mindre glad blev hon när jag frågade var hon hade gjort av strumpbyxorna och det nya diademet. 
Det hade hon glömt hos kompisen, så det var bara för henne att ringa o säga att vi kommer och hämtar det i morgon.

Är det riktigt fint väder i morgon så ska vi köra till Halen och grilla med syrran o familj.
Kanske bada med...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Halen?? (Verkar ha varit "tufft" i stan med all shopping;)

    2010-07-31 | 20:14:22

Kommentera inlägget här: