Mitt I Livet...

Då var man tidig idag igen!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja i morse körde jag o barnen till Eko och strosade lite, men mest för att jag var ute efter en gunga till Filip. Jag brydde inte mig om att leta längre och tog den som de hade. Nu kan han äntligen sitta bra i gungan.
På vägen dit somnad Filip för han var redan trött här hemma så det var på G.
Men han ville inte ha nån välling.
Bara nappen.
När vi kom fram och stannade bilen, vaknade han som på beställning.
En och en halv timme var vi där och han var pigg och nyfiken på allt som vanligt.
Jag blev chockad över summan som inte översteg 550 kr!!!
Det brukar det ju kosta att bara gå in och TITTA...
Tyckte ändå att det låg mycket i vagnen.
Bla 24 st frallebullar!!!
Tur att det inte blir mycket varje gång!!!

Jag hade tagit med mig Filips pyjamas och den var vi inne på HM och fick bytt till en ny. Efter första tvätten hade den spruckit i tyget, inte i sömmen som det brukar göra annars. Det fanns EN kvar, i stl 86 så den fick jag ta, den han hade nu var 74 så han var ändå snart i behov av en större och denna nya kan han ha ett bra tag framöver!!!
Hanna blev hungrig så hon fick först en kokt korv MED KETCHUP!!!
Hon har börjat tycka om ketchup!!!!!
Sen ville hon ha en till, fick pengar och gick fram o sa att hon ville ha en kokt korv till men utan ketchup denna gången. På väg hem var vi inom Lidl och köpte två drickyoggi som mamma o pappa hade köpt där. Skitgoda med smak av passion och persika. Hoppas de har fler såna tills nästa gång vi ska handla där...

Nu ska jag alldeles strax in och se Trauma på 4 Fakta.
Sen väntar The Bed på mig.
Hoppas Hanna sover gott i natt nu så här efter en bra kväll på fotbollsträningen.

Sov gott alla och glöm inte solkrämen i nästa fina och underbara dag som den var idag!!!
  

Kommentarer

  • Josefine säger:

    VA!!?? Inget bloggande på 2 dagar....WTF??

    Då måste du/ni haft m y c k e t att göra, hahaha!!!!

    Kramelikram

    2010-06-04 | 14:12:45
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: