Mitt I Livet...

Den blomstertid nu kommer...

Kategori: Livet från hjärtat...

... med lust och fägring stor...
Ja nu har jag o Filip varit i kyrkan och varit med på Elias första skolavslutning♥...
Vi och syrran satt längst bak, om Filip nu skulle börja skrika.
Den tiden vi var där är hans sovtid annars och trött var han redan när vi körde dit...
Men han var så otroligt snäll och den enda gången han började gnälla, var när jag tog upp MAJSKROKARNA!!!
Han sträckte sig fram och roffade åt sig hela påsen, sen när syrran tog den för att öppna den protesterade han hejvilt, haha... Sen blev han glad igen!!!

När vi satte oss i bilen hittade jag nappen som jag glömde ta med in, men han klarade sig utan den. Vi hann väl köra fram till Hemköp - då somnade han - och snarkade!!!!!!
Jag körde ut vagnen, lyfte ur honom - fortfarande snarkandes, och la han till rätta i vagnen.

Nu ska jag snart hämta Hanna och sen ska vi in till stan med syrran!!!

Kommentarer

  • Görel säger:

    Visst är det något speciellt med skolavslutningar?? De är ljuvliga!

    2010-06-11 | 13:30:22
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: