Mitt I Livet...

Filips första på G!!!

Kategori: Filip

Nu har Filips första tand börjats synas och kännas!!!!
Efter vi varit på simskolan och vi satt i bilen, var det precis som att han ville visa det.
Jag höll min hand på hans ben, han tog tag i mitt finger och lyfte upp det till munnen och började "bita" som han gjorde ett tag innan. Men nu var det längesen sist. Då kände jag nåt vasst längst ner på hans vänstra sida.
"- Nämen!!!! Vad var det för nåt?" sa jag och tittade förvånat på honom.
Då smilade han och stoppade in mitt finger igen.
Jag höll ner underläppen så jag kunde kolla.
Jo men visst syntes det små små toppar av tanden.

Det var ganska komiskt, för när vi var på simskolan och jag satt med Filip i famnen och busade, så tittade jag i hans mun om det syntes till nåt till tänder där uppe.
Men det gjorde det inte och då tänkte jag tyst för mig själv och undrade när han skulle börja få sina tänder.
Så visar han mig i bilen att det har kommit fram lite grann på första tanden i underkäken!!!!!

Kan ju vara därför att han varit lite extra gnällig ibland...


Kommentarer

  • Maria säger:

    Såå gulligt när de första risgrynen börja synas:))Kram

    2010-06-23 | 21:34:03

Kommentera inlägget här: