Mitt I Livet...

Gravidbilder i vecka 28+1

Kategori: Nio månaders längtan

Nu har Hanna varit en duktig fotograf igen och hjälpt mig att föreviga min mage med lilltjejen som hunnit bli 28 veckor + 1 dag... Denna gången mätte jag centimetrarna runt magen och det slutade på 128 cm... Jag glömde mäta med Filip i magen... När jag väntade Hanna så var det samma vecka men bara på 118 cm, så antingen har jag blivit tjockare eller så är denna lilla girlie större i denna veckan än vad Hanna var... Magen är spetsigare nu iallafall...

Så här ser jag ut med ♥lilltjejen♥


Så här med ♥Filip♥


...och så här såg jag ut med ♥Hanna♥

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja man kan ju se en viss likhet när det "bor" flickor... jag tycker att Filip bodde en våning högre! Fast det kanske bara är inbillning...

    Kram älskar er.

    2010-07-01 | 06:51:02
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Stor skillnad på flick o pojk mage:) skoj o se..kram

    2010-07-01 | 15:05:06

Kommentera inlägget här: