Mitt I Livet...

Ikväll stannar jag hemma...

Kategori: Livet från hjärtat...

... så får Fidde ta med Hanna på fotbollsträningen.
Det är sista träningen idag sen är det match på lördag i Vinnö, och krisar det med folk får Hanna vara med och spela första matchen kl 9.30, för sen ska hon på kalas kl 11 så vi hoppas de klarar sig med avbytare...
Ska åka till stan på fredag och köpa present till dagiskompisen N.

Syrran fyller också år och hon blir... vad blir hon nu... eh, tjug... nej trett... eh... va faan, jag skriver bara att hon fyller år, haha!!!
Vet redan vad vi ska ge henne!!!
De håller ju på att renovera och bygga om där "himma" (inte DE själva utan de anställda) så det blir en sak som går i samma färger - CERISE och LIMEGRÖNT!!!
Näää jag bara skojjar syrran.. det blir nåt i RÖTT... eller vi får se, haha!!!
-Vad gillar du för färg???


Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha....

    Ja, om det nu ska vara nåt till badrummet så får det ju vara nåt som matchar i svart/vitt/mörkgrått, eftersom kaklet ska vara i de färger.

    Om det är nåt till övriga huset så duger det bra med vitt, silver, grått....fast det beror ju på vad det är för nåt.

    Kramis

    2010-06-09 | 20:09:53
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    Synd jag jobbar på lördag, för annars hade jag ju kunnat slita dig till Färlöv. Jag brukar ju gå till Vinnö i mina små promenixer!

    2010-06-09 | 20:11:35

Kommentera inlägget här: