Mitt I Livet...

Nåt som skulle kunna komma från Hanna...

Kategori:

Hahahaha... läste på Barns kommentarer på FL och gapskrattade när jag läste denna:

"Min lilla tjuriga 5 åring var mer tjurig än vanligt en kväll så jag tag helt sonika lilla fröken och borstade tänder och satte på nattlinnet under lilla frökens högljudda protester.
Sen när jag tog henne i famnen och skulle bära upp henne till hennes rum och lägga hanne i sängen tar hon tag runt mina kinder, spänner ögonen i mig och säger med hög och ljudlig stämma med verklig inlevelse:

"- men FYYYYYYYY FAAAAAAAAN!!!!!"

O sen var det bra med det.

JAg själv och det främmande vi hade hemma höll på ramla av soffan av skratt.....

Ibland går det inte att hålla sej. Det kom verkligen ur hjärtat från en liten flicka som kände sig orättvist behandlad... {#lang_emotions_laughing}

Kommentarer


Kommentera inlägget här: