Mitt I Livet...

Ny framsida igen..

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja jag fick ju ändra sidan till denna istället för mamma kunde inte kommentera. Men det lustiga var att om jag bytte till en annan stilmall - då kunde hon kommentera!!! Jag testade med några stycken och det var inte alla det gick med, så nu får jag ha denna ett tag...

När jag pratade med mamma i telefonen, hörde jag Hanna komma gåendes och sjungandes "Sankta Luci-i-ia" och när jag tittar på henne har hon tomteluva, glitter ovanpå luvan, lucialinne och ett ljus i handen, hahahha. Hon längtar nog till julen!!!



Har precis varit ute med Hanna så hon fick vara målvakt och ta emot några hårda bollar med sina händer. Sista matchen i morgon kl 9.30 på Vilan och de ska möta Vä först. Hoppas de vinner en av matcherna iallafall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: