Mitt I Livet...

Simskoledags!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag är dagen som Hanna längtat efter sen hon fick veta att jag skrivit in henne på simskola.
Under nästan hela dagen har hon frågat om det är länge kvar till hon ska simma.
Vi gick en lång runda i det fina och varma vädret, köpte varsin glass på ICA, och vi fortsatte gå tills det började regna.
Vi fick skyla oss under ett träd och både jag o Hanna frös i våra kortärmade linnen. Lika fort som det kom, slutade det.
När vi var på vår gata, såg vi att det hade minsann inte regnat här!
Gatan var torr som snus.
Efter vår promenix hade jag skitont i höften och ville bara lägga mig i sängen. MEEEEN....
Det gick ju inte.
Filip fick lite mellis och sen var han trött, så jag la han i sängen men han kunde inte somna.
Bara till att ta upp honom igen.
Nu ska jag se vad vi ska äta ikväll innan Hanna äntligen ska simma.
Fidde hoppades hinna med 17.05-bussen för han fick jobba över idag.
Han vill också se på när de simmar.

Nehepp... nu är det dags för dinnertime!!!

So long...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: