Mitt I Livet...

Ska det tömmas så ska det!!!

Kategori: Filip

Filip fick sitta utan blöja i matstolen på en handduk ikväll, för att lufta lite när vi åt middag. Kunde vara rätt skönt efter timmarna med blöja... Han åt ugnsrostade rotsaker och korv, sen en liten portion gröt efter det. Jag såg att han behövde uträtta en aktivitet han brukar göra i blöjan, men nu fick det gå som det gick. Och guuuud alltså!!!
Jag tog en snabb blick på honom och sen på Fidde med menande ögon att det var laddningen GIGANT!!!
"- Du får hjälpa mig sen att tvätta av honom!" sa jag till Fidde.
"- Öööööö... nej fy faan med så mycket överallt... åhh shit vad det stinker!!!" 
Det slutade med att det blev Fiddes tur att tvätta honom för jag skulle äta klart, och jag sa att han kunde bara skölja av det värsta i handfatet och ta resten sen nere på madrassen.
Jo eller hur???
Efter en minut hör jag han säga:
"- HAHAHA... Jennie... du får hjälpa mig här!!!
Hanna "ööö:ar" också och jämrar sig.
Jag går in och ser att Filip sitter i duschen - nerkletad med bajja överallt!!!
Bodyn han hade på sig hade gjort det ännu värre än vad det var innan.
När de tog av honom den så fick han bajs till och med upp på huvudet.
Stackaren.
Hur gör killar när de ska ta av en body som är nerkletad så mycket?
Jag hade rullat in det kletiga och försökt skydda Filip så mycket som möjligt..
Hahaha... det såg så roligt ut.
Tänk er, Filip sittandes på golvet, Fidde hållandes i duschslangen med ena handen, håller Filip med andra handen, Filip har bajs överallt... då såg det ut som Fidde hade behövt tre eller t om fyra armar för att tvätta Filip!!!
Tur att jag var så snäll och kom in och hjälpte till då!!!!
Här kan ni själva se händelsen.
Eller inte.
Jag gör ett hopp för de äckelmagade, haha...


Våga!








Våga!!!








Våga!!!














WOW!!!!!


Kommentarer

  • Josefine säger:

    ÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRKK detta var nästan över gränsen....om det inte var det :-O

    Vilket klet....

    Gillar Filips min, haha..

    -Vaddå, fick jag ingen blöja så får ni skylla er själva, mohahahahaaaa!!!!

    Kramisbajsis

    2010-06-11 | 07:05:43
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jo men sen händer väl detta alla eller "nästan" alla så...

    Det var ju rana turen att han inte tog med fingrarna i det och gjorde som han brukar, och det var DET jag var mest nervös för,...

    2010-06-11 | 10:13:39

Kommentera inlägget här: