Mitt I Livet...

Att vi inte fattade det!!!

Kategori: Hannas kommentarer

Jag, Fidde o Filip var där uppe och lekte med Hanna på hennes "kalas".
Vi hade partyhattar på oss, ritade bokstäver i ritboken och hade fiskdamm.
Hon gick in på sitt rum och kom ut igen med nåt i handen som var gömd bakom ryggen.
"- Vilken hand?" sa hon.
"- Höger!" sa Fidde.
"- FEL!!!"
"-Vänster! sa jag då.
"-Mmm, nu ska ni gissa på det är för nåt jag har i handen!"
Fidde gissade på glass och jag gissade på en apa.
"- Näää... det börjar på... eh... G!!!"
"Godis?" frågade Fidde.
"- Neeej, det är nåt Filip har på natten när han sover!"
"-Gosefilt!" sa jag.
"- NÄÄÄÄ, det är ju en NAPP!" sa Hanna.
"- Men det börjar ju inte på G, det heter väl inte GNAPP!"
"- Näää men det är ju en GRODA på nappen!!!"
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: