Mitt I Livet...

Ett klipp... som inte var ett klipp...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag blev irriterad i morse när jag inte kunde få håret som jag ville.
Jag fick ett ryck och tog fram trimmern - och klippte mig.
Jossa har ju alltid klippt sig med trimmern så då tänkte jag att det ser kanske bättre ut om jag klipper lite.
Men tyvärr blev det inte som jag tänkt.
Det klipptes kortare på vissa ställe och då vågade jag inte klippa mer utan ringde i lite panik till kära syster och frågade om hon kunde snygga till det.
Vi körde dit, men hon kunde inte göra så det såg bra ut.
Det var bara att ringa till en frissa här i byn och fråga om en akuttid.
Kvart i tre ska jag dit!!!

Vi körde bort till vårdcentralen för att se om Filip kunde få hostmedicin för han hade feber i natt, hans näsa rinner och så hostar han. 
Hon kollade om han var röd i halsen eller hade öroninflammation men allt såg bra ut.
Jag skulle ge honom 2,5 ml Mollipect 3 ggr/dag.
Stackars lilleman...
   

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hihi, ja det var inte lätt att fixa till den kalufsen ;)



    Stackars lille plutten, man fick väl hostmedicin, det sa jag ju!!!!



    Kramis felklippis :thumbdown:

    2010-03-11 | 13:46:17
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Första förkylningen är ett faktum... Vårda den ... och han är snart bra igen! Kram älskar er.

    2010-03-11 | 15:10:26
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Jag tyckte jag påminde ett tag om hon den där Rihanna med hennes frilla, den ser ju oxå ut så här... typ.

    2010-03-11 | 22:57:07
  • Maria säger:

    Nu blir ja nyfiken på din nya frila:) Jobbigt me förkylningar..Hoppas bra snart..Kram

    2010-03-12 | 17:29:54

Kommentera inlägget här: