Mitt I Livet...

Fredagsspecial!!!

Kategori:



Idag är det fredag och istället för en vanlig fruktsmoohties så gjorde jag det lite festligare och gjorde en med:

Vaniljglass
Nutella
Mjölk
Marschmallows



Har ju köpt en bok med 500 olika recept på både juicer och smoothies, så i fortsättningen kommer här säkert visas mååånga bilder på smoothies!!!
Just nu önskar jag mig en JUICEPRESS, en sån som har ett rör ut på ena sidan där juicen rinner ut, så jag kan göra egen juice. Vi har en citruspress redan men det är bara till för att pressa apelsiner och citroner så det blir inte så mycket färsk äppeljuice om jag vill ha det...

I en sån här kan man väl inte lägga i äppelklyftor???

81124.jpg

Kommentarer

  • Maria säger:

    Äger oxå en sån..Årets julklapp från jobbet i för fjol..står i skåpet o samlar damm...kram

    2010-03-06 | 23:09:34

Kommentera inlägget här: