Mitt I Livet...

Gör likadan och fyll i!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

( ) Jag har ramlat i en trappa
(x) Jag har dansat på en bar (Det var på Brissman för ett X antal år sen)
(x) Jag har provat vuxen blöjor (Efter förlossningen med Hanna fick jag såna tjocka äckliga Tena)
( ) Jag har fastnat i hissen
( ) Jag har glömt mitt barn på dagis
( ) Jag har ätit min egen snorkråka
( ) Jag har fisit i en burk och öppnat den för någon speciell
(x) Jag har skämt ut mig på fyllan (Vem har inte gjort det??)
( ) Jag har somnat under sex
(x) Jag har bajsat i skogen (När man är barn gör man sina behov där)
( ) Jag har skitit på mig ute bland folk
(x) Jag har skrivit en arg lapp till en granne (Mmm fast sen kom jag på att det inte var nån granne som störde, utan en byggplats)
(x) Jag svär (Alltför ofta tyvärr, har dåligt ordförråd)
( ) Jag har liftat
( ) Jag har snott någons kille/tjej
(x) Jag har fött barn/producerat barn (Två stycken underverk)
(x) Jag har vinkat tillbaka mot en främling som vinka till personen bakom mig, pinsamt! (Jag har ju dålig syn på långt håll!!)
( ) Jag luktar på mina fjärtar under täcket
(x) Jag har snubblat/ramlat/vurpat på stan (Utanför badhuset för två år sen o då stukade jag foten!)
( ) Jag har kysst en främling
(x) Jag har skrattat så att jag kissat på mig (Tyvärr fanns inte toan inom räckhåll)
( ) Jag busringt till folk mitt i natten.
( ) Jag har åkt polisbil.
( ) Jag har skrikit så högt jag kan i en karusell INNAN den börjat åka iväg.
( ) Jag har skrattat högt åt ett skämt ingen annan skrattade åt.
(x) Jag har rullat ner för en lång backe.
( ) Jag har spytt i en bil.
( ) Varit vaken i över 24 timmar.
( ) Jag har låtsats vara sjuk för att folk ska tycka synd om mig.
(x) Jag har opererat mig någonstans. (Inne i magen)
(x) Jag har piercat mig (I båda öronen)
( ) Jag har tatuerat mig.
(x) Jag har snattat. (Ett par örhängen på skolans tid. Dumt men sant)
(x) Jag har åkt ambulans. (Några gånger ja)
( ) Jag har någongång varit otrogen.
( ) Jag har kastat min mobil i väggen när jag varit arg.
( ) Jag har skickat ett sms fel som blev väldigt pinsamt.
( ) Jag har skrivit att jag har mer kompetens än jag har i ett cv.
( ) Jag har känt mig kränkt på en arbetsintervju.
( ) Jag har lämnat tillbaka en vara som vart möglig och begärt pengarna tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: