Mitt I Livet...

På gränsen till utegångsförbud!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja det kan jag nog säga att det gäller för mig ett tag framöver...
Min frisyr - (eller vad man nu ska kalla det) iallafall "håret" som är kvar på skallen lägger inte sig riiiktigt som jag vill längre...
Hmm, undrar varför:mad:
Jag ska ALDRIG röra vid mitt hår igen med en trimmer!!!!!
Kan någon påminna mig om det???
Det får bli mössa på huvudet framöver.
Jag kan LOVA att jag ser INTE ut som ursnygga RIHANNA längre.
Hon passar ju i vilken ful frissa som helst.
Fattar inte hur jag bara kunde komma på likheten;-P
Finns det nåt medel för intensivutväxt?
Annars blir lär det mössa eller peruk.
I ett antal månader.
Förmodligen...
Förmodligen inte.
Förmodligen kommer jag gå ut ändå.
Utan mössa.
Shit...
  
Fråga INTE om jag kan lägga ut en bild!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hahahahaha................................

    KAN DU INTE LÄGGA UT EN BILD ;)

    :thumbsup:



    Kramis stubbis!!



    PS, köp DUST, det blev ju bättre med det ju!!!!

    2010-03-12 | 19:24:21
  • Maria säger:

    e de verkligen så illa:( Stackare..tur de växer ut igen i så fall..Kram tanke

    2010-03-13 | 23:39:06

Kommentera inlägget här: