Mitt I Livet...

Sitter själv i sin stol!!!

Kategori: Filip

Igår skulle vi äta mat och Filip sattes i sin babysitter precis som han brukar göra när vi äter. Men han blev lite kinkig och började smågnälla, så jag tog fram vår barnstol och Hanna hämtade stoldynan som var till den, plus att jag la i en extra filt som stöd. Han satt perfekt i den. Han blev tyst meddetsamma och ögonen lös av nyfikenhet och vi märkte att han tyckte det var spännande och kul att sitta med oss. Han sträckte fram händerna mot allting som stod på bordet. Efter ett tag fick han också äta vid bordet. Lite puré gjord på äpple, och det var tydligen godare att äta uppe vid bordet, för det gick åt en hel burk!!!

Visst ser han helnöjd ut, vår lille skatt!!!





Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmm ser helnöjd :)Va skoj..Kan han va me på ett helt annat sätt o mkt mer:) Kram

    2010-03-03 | 17:11:36
  • Josefine säger:

    Shit vad jag blev rädd när jag gick in på din blogg, det var en massa myrornas krig ju....ska det vara så??



    Sötnöt, mosters gull, han måste vara riktigt nöjd ju, ser bättre vad ni pysslar med.

    Kram Jossan

    2010-03-03 | 20:23:04

Kommentera inlägget här: