Mitt I Livet...

Att äta själv gav mersmak...

Kategori: Filip

Filip blev helt till sig i förmiddags när han fick mellis, päron/mangopuré och ville såklart hjälpa till att äta själv. Så med en sked i handen och en skål med puré så såg Filip ut som en liten söt och kladdig kyckling!!!!!

"-Va... får jag verkligen äta själv idag igen???"



"Måste känna hur det känns med fingrarna först..."


"Mmm... det var ju gott det här!!"


"Missade visst munnen lite..."


"Nu har jag kommit på att det är lättare att få in maten i munnen om jag håller närmare på skeden..."


"Åh vad gott det är!!"


"Jag måste bara känna en gång till... det är sååå mjukt..."


"Hmmm... vad hände med fingrarna nu då???"


"Så här snyggt är det när jag är fääääädig!!!"


"Lite spill får mamma räkna med..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: