Mitt I Livet...

Blodflödeskoll...

Kategori: Nio månaders längtan

I morse körde jag bort Filip till syrran för hon skulle passa honom undertiden jag o Fidde var i Lund. Hanna skulle leka hos Olivia för hon har lite långtråkigt hos syrran när Eric o Elias är i skolan, och timmarna blir extra långa och jobbiga om man inte har nån att leka med!!!

Vi var framme runt halv elva och hade gått om tid på oss, men det fanns inte en enda ledig p-plats nånstans och jag blev lite irriterad för jag kunde ju inte bara ligga o köra runt och hoppas på att det kommer nån som ska köra så vi kan ta deras plats. Tillslut körde närmare det hållet jag ändå skulle till, och då hittade vi EN. 

Alla mätningar såg bra ut och jag ska dit igen den 22:e juni.
Mina titervärden låg på 64 förra gången, men nu hade de sjunkit tre gånger och låg på 16!!!
De kunde pendla uppåt eller neråt, så det hade ingen betydelse sa doktorn som jag pratade med efteråt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: