Mitt I Livet...

Dagens tankar till Emma...

Kategori: Livet från hjärtat...

22 månader idag den 22:e maj...

Det skulle Du blivit idag lilla älskade ängel.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva...
På ett sätt har jag många tankar om dagen.
På ett annat finns det inte mycket att säga.
Datumen nr 22 är en förevigad minnesdag till Dig.
Jag kommer alltid att skriva nåt på bloggen om Din dag.
Ibland är jag bara tom av undran och bär på detta "varför".
Jag tror inte på att Du dog av PSD utan en orsak.
Jag hade gärna velat veta vad som hände.
Varför det hände.
Hur det kunde hända.
Önskar bara att Du inte hade ont när det hände.
Du hörde Din mammas trygga hjärtslag hela tiden.
Hoppas att det hjälpte Dig att somna in i ett lugn...

Du är alltid saknad, lilla älskade Emma ♥

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja du..Varför:( Allt som sker har en mening brukar de ju heta..Men i detta fall så har ja såå svårt o hitta nån mening iaf...Så fruktansvärt hemsk o orättvist:(( kram

    2010-05-23 | 00:08:15
  • Josefine säger:

    Älskar Dig....

    Kram Jossan

    2010-05-23 | 14:16:42
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: