Mitt I Livet...

Det är bra att städa - för då hittar man det man inte letar efter!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag har precis suttit och kollat vad det var för skit vi hade i alla plastpåsar i datarummet som bara ligger o tar plats och samlar damm. Jag öppnade en påse och kollade på papprena och hittade - Hannas BVC-bok!!! Jag som trodde den råkade slängas när vi flyttade!!!
Kul att kolla tillbaka i den...

Sen hittade jag mitt "Beslut om kunskapsprov" när jag skulle ta körkort.
Jag skrev upp den 22/12-09.
Så här blev mitt test:

Område                                          Mitt Resultat     Max poäng
1. Fordonskännedom, mannövrering    7                        7
2. Miljö                                            4                        5
3. Trafiksäkerhet                              14                      16
4. Trafikregler                                  30                      32
5. Personliga förutsättningar               4                        5

Summa:                                                   59                       65

RESULTAT: GODKÄND

  


Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hehe, min 1a uppskrivning hade jag precis 1 fel så att jag inte blev godkänd. På det 2a hade jag 63 av 65, ganska hyfsat!!!!

    Skönt att den biten är avklarad i sitt liv....

    Kramiskörkortis!!

    2010-05-04 | 16:26:44
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: