Mitt I Livet...

Det var inte igår...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu är klockan 00.26 och vännerna Pa ♥ Maria har precis kört hem.
Innan ikväll grillade vi karré, korv, ytterfilé och ananasklyftor, hade två olika sorters dippa till - en med vitlök och en med sweet chili/Ajvar Relish. Potatishalvor fick stå och mjuka till sig i ugnen. Filip åt först en portion mat, sen smakade han potatisen och det han älskade mest och ville ha mer av hela tiden, var den grillade ananasen!!! Den hade värmts på grillen och var så söt och saftig så jag förstår att han gillade den...

Senare plockade vi fram TP och spelade en stund - eller i några timmar, pust.
Jäkla svåra frågor alltså!
Sport, geografi och konst - finns det något tråkigare ämne för oss girls???
Tänk vad snabbt man glömmer svaren...

Hanna o Filip somnade, men efter ett litet tag vaknade Filip till och fick välling. Han kunde inte komma till nån riktig ro i sängen så jag vände på honom så han låg med fötterna uppåt istället. sov han bättre konstigt nog!!!

Vi gick in i värmen och satte oss i sofforna, blev lite mobilkåta och skickade lite roliga historier till varann.

Killen som skrev till Hälsomagasinet:
-Hej, när jag smeker min flickvän på brösten blir hon alldeles våt i trosorna.
Har hon fått vatten i lungorna???"

  


Tack Maria för roliga sms...!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack själv min vän för en trevlig kväll me god mat o nice sällskap..Kram

    2010-05-02 | 22:24:12

Kommentera inlägget här: