Mitt I Livet...

Dripp...dropp...dripp...dropp...

Kategori: Livet från hjärtat...

...fast i en lite mer avancerad highspeedad fart.
Mmm, så hörde jag regnet smattra mot rutorna i morse.
Fan fan fan.

Hanna som skulle spela match idag.
Jag skriver "skulle" för det blev ingen match.
Hon var hes, hostade och var hes.
Skrev jag förresten att hon var hes??
Jag ringde tränaren o sa att hon stannar hemma idag.
Jag o Fidde hade inte heller gillat stå ute i regnet.
Inte från 9.30 till 12.45 iallafall...

Vi hade förberett nästan allt igår.
Lika bra att vara ute i god tid.
Kaffekokaren var laddad med 7 koppar.
Men det fick drickas upp nu istället.
Bullarna åts upp till lunch...

Typiskt nog så slutade det regna en timme senare.
Hanna ville vi skulle köra dit så hon kunde spela sista matchen!
Ehhhhhh - nej!!!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: