Mitt I Livet...

Fiddes tur nu...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår kom Fidde hem och mådde inte alls bra.
Han hade inte kunnat äta nåt på jobbet och hade huvudvärk.
Senare på kvällen kräkte han och var allmänt krasslig.
Han har väl fått Filips dåliga dagar som han hade i veckan...

Idag har jag tränat lite fotboll med Hanna.
Jag orkade inte springa och jaga bollen precis utan satt på en stol och var målvakt. Hon är skitduktig på att skjuta hårda bollar rakt på mål och de gånger jag orkade gå med bollen mellan fötterna så att hon skulle fösöka ta den, klarade hon det med hur bra som helst. Synd bara att hon blir blyg på matcherna...
Jag sa till henne att i morgon så får hon låtsas att jag både försöker ta bollen från henne och att jag sitter i målet!!! De ska spela första matchen i Nosaby i morgon kl 10.40. Pappa kommer till andra matchen för han ska skjutsa mamma till en fest i stan för de som varit anställda i kommunen ett visst antal år, eller nåt så hon kan inte kolla...
Hoppas att Du får kul!!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en chokladmuffins.

CoffeeBreak-LMG2.gif

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas ni andra slipper de..Trevlig helg:)) Kram

    2010-05-21 | 19:03:26

Kommentera inlägget här: