Mitt I Livet...

Hoppas han mår bättre nu!

Kategori: Livet från hjärtat...

Filip blir inte mätt på den futtiga vällingen han får nu.
100 ml räcker inte mer än i max två timmar sen blir han hungrig igen.
I morse gav jag han den vanliga vällingen igen för han har inte kräkt på två dagar och man får ju börja så smått med att gå tillbaka till det vi hade innan. Han blev bara piggare av det lilla och ville upp - kl 6.30!!! Efter jag lämnat Hanna på dagis var han hungrig igen. Fick 100 till och somnade bums i sängen.
Jag har fått nåt jävla skit i halsen, typ rethosta och det är väl det som Hanna hade innan som jag fått nu...
Jag fick gå upp flera gånger i natt och hosta till ordentligt på toa för att inte väcka Filip, men de gånger jag var för trött och glömde bort att gå upp och bara hostade rakt ut, gjorde ingen skillnad för han sov fortfarande gott i sin säng. 
Klockan var väl i runda slängar runt 4 när jag hörde Hanna komma nertassandes från trappan. Hon la sig intill Fidde och tittade på mig när jag satt i fåtöljen o matade Filip. Två timmar senare vaknade Filip och var i ett sån tillstånd där jag inte visste vad han ville riktigt. La honom på min kudde och Hanna la sig intill honom och la sin arm runt hans mage. Filip vände sig mot henne, tittade en stund, blundade och sträckte ut sin arm och la den på hennes sida/rygg.

Sen somnade han så!!!!
Jag tyckte det såg sååå otroligt mysigt ut där mina älskade barn låg och mös intill varandra så jag kunde inte ta bort honom där han låg på min plats. Jag bara satt och tittade på de två... Tills Fidde reste sig upp lite yrvaken och frågade hur länge jag bara skulle sitta och titta på dom istället för att lägga mig ner och sova!!!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Vid såna ögonblick kan man sitta hur länge som helst och bara titta på sina barn....det värmer mammahjärtat!!

    Kram Jossan

    2010-05-24 | 11:30:40
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Maria säger:

    De kallar ja syskonkärlek:) Kram

    2010-05-24 | 18:45:59

Kommentera inlägget här: