Mitt I Livet...

Humor på en söndag från en lördag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Lappgubben till sin kompis:
- Vet du om att i södra Sverige tvättar kärringarna sig i underlivet?
-Va fan säger du? Då försvinner ju viltsmaken!!!

---------------------------------------------------------------

Två fulla kompisar i samma tält.
- Runkar du?
- Mhmm...
-Svårt att få upp den?
-Mhmm...
- Prova med din egen istället då!!!

---------------------------------------------------------------

Läsarbrev:
"Jag är en kille på 15 år. Varje gång min tjej suger av mig och jag kommer i hennes mun kräks hon.
Nu undrar jag, har hon ätstörningar???"

  
-------------------------------------------------------------

"Jordbävning i Irak. 200.000 döda.
USA skickar mat och tält.
England skickar läkare och läkemedel.
Frankrike skickar räddningshundar.
Sverige kan skicka 200.000 nya irakier!"

-----------------------------------------------------------

(Tack Maria!!!!)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Haha ..tack själv för roliga sms:) kram

    2010-05-02 | 22:26:04
  • görel säger:

    Den där sista med irakierna gillade jag skarpast!!

    (Förlåt..)

    2010-05-03 | 08:43:15
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: