Mitt I Livet...

Man måste ju få kladda lite också...

Kategori: Filip

"En skål... en sked... jag är hungrig... hmmm...."






"Nu ska vi se... hur gör man nu???"


"Nu ska jag bara få på lite gröt på skeden..."


"Så där ja... det gick ju bra..!




"Mmmm vad mumsigt och kladdigt..!"


"Lite till är där ser jag.."


"Slurrrrp... jag måste slicka av skeden... den blev ju full med gröt..!"


"Nästan ren nu... bara händerna kvar..."


"-Visst åt jag fint???"




Tänk att man kan ha så här kul vid frukosten!!!!!

  

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Haha, undrar hur många händer det kliade i....

    -Aaaaoooiiiii vad kladdigt!! tror jag att dom sa.

    Men jag tycker att det ser asläckert ut att bara sitta så och kladda/försöka äta själv.

    Duktig var han ju med, fick ju in skeden i munnen tillslut.

    Kramiskladdis!!!

    2010-05-11 | 13:04:47
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    NAAAWWWWWWW!!!

    2010-05-11 | 21:29:26
  • Maria säger:

    Härliga foto:) Go han e,o duktig..fixa ju de till slut..Kram

    2010-05-11 | 21:56:27

Kommentera inlägget här: