Mitt I Livet...

Måndagen började hos Jossa...

Kategori: Nio månaders längtan

... och där lämnade vi av Filip och hans saker han ev behövde under dagen.
Sen körde jag bort Hanna till dagis och sa att Jossa hämtar henne senare.
Väl hemma väntade jag på pappa som skulle följa med till Lund.
Han är sjukskriven för sin armbåge och hade inget att göra.
Väl nere i Lund hittade jag ingen p-plats utan körde några varv innan jag såg ett par komma gående längs bilarna. Jag rullade ner rutan och frågade om de skulle köra, och de skulle dom. Tjoohooo!!! Jag gasade på och körde mitt tredje varv och väntade på att de skulle backa ut och ge mig platsen. Sen knackade hon på rutan och frågade om jag hade nån nytta av deras biljett. Jag kollade på den och tiden gick ut 11.53 och jag hade fått tid kl 11 så det var helt perfekt och bara till att tacka o ta emot. Vilken bra dag för mig...
  

Jag kom in nästan på pricken kl 11 och hon som gjorde UL var jättetrevlig jämfört med den andra som jag hade förra gången. Allting såg bra ut och blodet flöt på fint i genomströmningen till lilltjejen. Doktorn kom in till oss och bestämde att jag ska göra nästa koll om tre veckor istället för varannan. Så den 31:e maj kl 11 ska jag dit igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: