Mitt I Livet...

Nytt till Filip...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse ringde jag till syrran och skulle höra om hon ville följa med in till stan. Vi hade inget att göra precis och så var det längesen vi var inne i stan och promenerade. Har nästan glömt vilka affärer som finns, haha. Hon svarade och sa att hon var redan på väg in så vi skulle träffas där senare.

Hon stod utanför Ur & Penn för hon hade köpt sig en snygg klocka - som hon ska få i MorsDags-present av Eric o Elias. Bättre att välja det man själv vill ha så får man det man verkligen gillar och tycker är snyggt. Efter en runda inne på H&M blev resultatet till Filip:

2 st pyjamaser
En turkos t-shirt
Ett turkost bodylinne
Tre par strumpor
En vit solhatt
En kortärmad marinblå body

349 kr
och det tycker jag var billigt för allt det!!!

En titt inne på Jasmin blev det med, och där köpte jag ett par coola solbrillor till Filip.
Jossa skulle köra men Hanna ville titta på BR såklart så vi gick dit.
Hanna köpte en såpbubbelmaskin och skulle sätta i batterier när vi kom hem.
Vi körde till Netto på Österäng och handlade lite där med.
Bananer, gröt, vindruvor, honungsmelon, jordnötsringar, dricka och muffins.

Nu vill Filip sova en stund så jag ska gå o lägga honom och sen är det tid för potatisskalning till kalopsen ikväll!!!

Tjingeling!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mkt du fick för lite pengar:)ännu skojigare o shoppa då:) Kram

    2010-05-06 | 18:27:35

Kommentera inlägget här: