Mitt I Livet...

Om en stund...

Kategori: Livet från hjärtat...

... ska vi köra in till stan för Hanna ska till tandläkaren.
Hon är fortfarande listad där än men vi ska byta så hon kan gå här istället.
Lite onödiga mil om man inte ska göra nåt annan i stan.
Men idag ska syrran också köra in för vi skulle gå några ärenden i affärerna.
Filip ska ha en gunga, hans svart/vitrandiga pyjamas ska bytas eller jag ska se om jag får tillbaka pengarna.
När jag tvättade den så gick den sönder mitt på magen mellan det vita och det svarta.
Dålig kvalitét eller nåt. 
Sen behöver vi skydd till dammsugarmunstycket för nu har de slitits ut och det blir lätt repor i parketten om det ligger en massa gruskorn där när man kör runt med dammsugaren, och det vill vi inte!!!

See ya!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: