Mitt I Livet...

Sommarvärmen märktes av i förrgår!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I förrgår kändes det verkligen att det var början på sommaren.
Sååå varmt och härligt har det inte varit på lääänge.
Det var så nice att bara kunna gå i en tunn tröja och leggings.
Vi åt lunch ute och Filip hade sin fina keps på sig.
Det blev en trerätters idag...
Filip åt köttfärslimpa, potatis och sås.
Hanna åt köttbullar och makaroner.
Jag åt kalops och potatis!!!
(Alla tre rätter på K såg jag nu)
På em gick vi bort till Hannas dagiskompis Lovisa i strålande solsken.
Men den sköna värmen varade tyvärr bara till klockan 14.30.
Sen bidde det kallare igen.
Vi fikade med tårta och Brysselkakor hos Sabina i deras lusthus.
Mumsigt värre...
Filip började bli trött eftersom han har en tendens att hoppa över lunchsömnen.
Han somnade sittandes i vagnen när vi gick hem...
Jag såg att han satt och tittade överallt, men sen tyckte jag att han hängde lite väl mycket med huvudet på vagnen där "räcket" sitter.
SOV han!!!!

Väldigt vilken uppmärksam mamma jag är då...
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: