Mitt I Livet...

Storhandlat på morgonkvisten!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Filip sov när Fidde gick upp för att gå till jobbet och det brukar han aldrig göra annars. Antingen ligger han i jollrar i sin säng tills jag tar upp honom, eller så sitter jag o ger honom mat. Hanna sov fortfarande och när hon vaknade sa hon att det var sååå skönt att sova så länge efter fotbollen igår!!!
Vi klädde på oss, åt frukost och sen körde vi till Maxi och handlade - kl halv nio!!!
Så tidigt tror jag inte jag har varit på Maxi nångång sen jag fått barn haha...
Men det var riktigt skönt att vara där då.
Filip var mätt och belåten efter grötfrukosten och nyvaken för han somnade på väg in.
Hanna var mätt efter sin frukost.
Jag var pigg och alert, ja det var mycket som spelade roll.
Sen hade vi ju resten av dagen framför oss och vi slapp handla på kvällen nar alla andra också kör dit och storhandlar inför helgen.
Tror att jag ska göra så hädanefter!!!

Efter lunch gick vi hem en runda till Hannas kompis Olivia med familj på lite tjejtragg och en kopp kaffe. Det var riktigt gott med kaffe just då. När Fidde kom med bussen stod vi och väntade på honom. Vi skulle till Hemköp och kolla vad de hade på extrapris bara idag. Precis alla p-platser var upptagna. Kön till den närmsta kassan började vid kryddorna och den andra kön där vi stod, började nere vid läsken. Den affären har nog aldrig haft så mycket folk där inne på en o samma gång!!!!

Vi åt grillad korv med bröd nu ikväll och i morgon blir det nog fredagsmys med Tacos till middag, chokladpudding med vispgrädde lite senare och chips o dippa + lite godis ännu senare... 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    F-n va gött med "lalapudding och gädde" tacos med för den delen!!

    Vi grillade med korv igår och hade strips till, enkelt och gott.

    Kramis Jossan

    2010-05-28 | 08:38:36
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    Ska tänka på Er, där jag sitter i Åhus och jobbar hela fredagkväll och natt..Tur min gube lägger sig 17.00, för att sen jobba inatt han med!!

    2010-05-28 | 12:59:38
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: