Mitt I Livet...

Mors dag...

Kategori: Livet från hjärtat...


Idag var vi hembjudna till mamma o pappa på en jättegod Mors Dags-middag.
Det var kyckling, potatis, sås och alla mumsiga tillbehör. Till efterrätt blev det blåbärsglass med olika bär till som var björnbär, blåbär, gujibär och havtorn. Till fikat bjöds det på Maxis underbara chokladmoussetårta som hade riktigt god chokladsmak och smälte i munnen.
Mamma fick en jättestor armbandsklocka av typen GIGANTISK av mig o syrran, så nu ser hon tiden meddetsamma utan att behöva "installera" blicken innan, hihi...



Sen körde vi vidare för att ge Anitha en ampel med blommor i olika lila nyanser.
Vi hade tyvärr ätit oss mätta innan, så vi pallade inte äta nåt mer hos dom.
En kopp kaffe var allt jag orkade...
Filip blev tröttare och tröttare så vi körde hem och han somnade i bilen efter fem minuter.
Har precis kollat en timme på en film, en rysare, men den var så jäkla B så vi stängde av.
Fidde spelar hockey på sitt X-box och jag sitter här.

I morgon ska jag först in på mvc kl 8.30 på den vanliga rutinkollen och sen ska Filip lämnas hos syrran och Hanna hos Olivia medan jag o Fidde kör till Lund för min blodflödeskoll kl 11.  


Nu ska jag nog ta och lägga mig för jag är sååå trött.
21.54...
Ja så kan det vara ibland.

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: