Mitt I Livet...

Årets höjdarmiddag!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja i fredags var vi i Rinkaby hos mamma o pappa på den godaste middagen av alla middagars middagar.
KALKON!!!!!
Fast vi åt det då, läskas det i munnen igen.
Kalkon
Morötter
Sviskon
Lök
Äpple
Potatis
Ättiksgurka
Svartvinbärsgelé
Sås
(nästa år får du göra ännu mer)
Sallad

Jag hade klätt ut mig till en PIRATKOPIA och såg ut så här:
Svartglittrig ögonskugga och svart kajal!!!






...och Hanna var en HÄXA och såg ut så här:




Hon ville såklart att jag skulle sminka henne och då valde jag färger som matchade
hennes häxdräkt som gick i svart och i lila.
Först la jag en glittrig lila skugga, sen tonades den ut uppåt, svart kajal
längst ner och sen rosa glittereyeliner ovanpå...


Mamma o pappa hade klätt ut sig till Tomtemor & Tomtefar, och deras snälla hustomte "Nisse" gav oss allihop varsin paket!!!
"-Tack så mycket snälla Nisse!!!" ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: