Mitt I Livet...

Billigaste shoppingen!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag körde vi till Eko och jag köpte en fin benvit lampkon som jag ska ställa nånstans så fort jag vet var den passar. Jag tror det var den billigaste shoppingen jag gjort NÅNSIN på Eko, det blev bara futtiga 258 kr!!!!!!
Kan bero på att det inte fanns så gott om plats för så mycket, hehe. Filip satt i vagnen och Ida sov i bilbarnstolen som jag ställt i vagnen, så gott om plats var det ont om!!!

Gissa om det var gott med söndagsstek en tisdag??
Mm,mm,mmmm...
Såsen blev extra god med de marinerade vitlökarna...
Synd jag glömt köpa sviskon bara.

Undrar om fåglarna inte gillar stället jag hängt upp hållaren med jordnötter?
Det har inte varit en enda fågel där när jag har tittat ut..
Eller så är gräset grönare hos grannen...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmm va gott me stek:) Nåt av de godaste man kan äta så e de en "grisastek":)) Tänk va mkt gott de går miste om som säger de inte kan äta gris...Kram

    2010-11-10 | 21:13:02
  • Jennie säger:

    Ja det måste verkligen vara tjåligt att missa ett sånt gott kött... Tänk bara doften av en helstekt gris... fläskfilé med alla goda tillbehör... grillad flintastek... kotlett... mmmm jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst men det skiter jag i!!!



    Kram!!!

    2010-11-10 | 22:24:42
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Söndagsstek är ALLTID gott oavsett vilken dag det är. Fast jag föredrar att steken är av nöt/lammkött!

    Kram älskar er.

    2010-11-11 | 07:02:48
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Ja, jag längtar till jag kan sätta tännerna i en redig ködabid!!!!

    Kramisköttis :-)

    2010-11-11 | 11:09:06
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: