Mitt I Livet...

En stor dröm...

Kategori: Livet från hjärtat...

I natt hade jag en väldigt konstig dröm.
Jag befann mig någonstans i skogen med några andra personer men som jag inte kände - med en ELEFANT.
Tror nästan att det var en cirkus och att jag hade gått bakom tältet och kollat...
I drömmen såg jag alla som skulle klättra upp på elefanten, men kunde inte hur de än försökte.
De gick iväg och sen var det bara jag och elefanten kvar.
Jag kollade på det enormt gigantiska, men otroligt fina djuret som var mitt framför mig och jag tänkte att det hade varit en fantastisk känsla att få sitta där uppe på elefantens rygg, flera meter upp...
Plötsligt märker jag hur jag blir upphissad på nåt sätt och sen i nästa ögonblick - sitter jag där uppe!!!

Häftig dröm... som faktiskt ÄR en av mina drömmar!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: