Mitt I Livet...

Ett stort steg...

Kategori: Livet från hjärtat...

Min älskade systerpojke Eric har äntligen vågat göra en stor sak.
Han har HÅLLT IDA ♥ i sin famn ikväll!!!!!!!
Mina tårar rann rätt rejält på mina kinder då...
Vad jag vad stolt över honom, nä förresten jag ÄR en stolt moster för att han har tagit ett sånt stort steg.



Tidigare ikväll var han lite ledsen när barnen var där uppe och det var för att han saknade Emma...
Hans inre känslor kom fram och grät hos Jossa.
Efter en stund när de varit där uppe och lekt, kom Eric ner och frågade om han fick hålla Ida!!!
Både jag och Jossa fällde tårar i det ögonblicket.
Ett stort steg i livet för en älskad pojke...
Ett kliv över tröskeln i rätt riktning!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Glad ja blev av o läsa detta stora steg:) Såå glad för er allas skull..Kram

    2010-11-13 | 21:17:52

Kommentera inlägget här: