Mitt I Livet...

Fina festen i Malmö...

Kategori: Hannas kommentarer

Nu har mannen precis kommit hem.
Full som en alika och slöddrar på bra.
Jag frågade vad de hade ätit och han sa:
"- Nåt med laxmousse-skit!"
Det var till förrätt.
Han hade druckit öl, whiskey och öl o whiskey...
Hanna frågade mig varför man blir full o då sa jag att det blir man när man dricker öl o whiskey och blandar det.
Senare när Stefan och familjen hade kört hem, hörde Hanna hur Fidde "bad till porslinsguden" ett antal gånger.
Hon tittade på mig o sa:
"- Hör du mamma, nu kräker pappa. Åh vad jag tycker synd om honom, han skulle inte ätit den där fisken!"

Hahahahhahahhaha!!!!!!!

De hade iallafall haft väldigt trevligt i Malmö verkar det som.
Fidde hade tagit i hand på Malmö Redhawks Ordförande, suttit i VIP-logen och tittat på matchen, Stefan hade fått autografer av de 5 bästa fotbollsspelarna m.m...
Det var en höjdarkväll för älskade mannen ♥
Malmö vann med 4-3 efter straff...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: