Mitt I Livet...

Första spinningpasset!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag o syrran körde in till badhuset och var redo för vårt allra första spinningpass.
Vi ställde in cyklarna till rätt läge och sen började allvaret.
Vi var väl ca 15-20 pers i salen.
Svetten lackade bara efter 15 minuter haha.
Efter 30 minuter kände jag hur jag började få kramp i vänster fot.
Sen fick jag ont i handlederna.
Sen var det slut.
Jag med.
Syrran blev snurrig och var vit i fejjan när hon klev av cykeln.
Fy fasen att vara spinningledare...
Hon drack inte en enda gång under passet!
Men vilken kondis de måtte ha som pallar prata undertiden!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Min coach frågade hur jag mådde och hur jag kände mig så jag berättade ju att jag blev litta snurrig när passet var slut. Hon sa att det kan bero på att jag hade druckit för lite dagen innan....

    Så till nästa gång ska jag dricka ÄNNU mer på måndagen!!!!

    Kramis Jossan

    2010-11-17 | 07:04:24
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Maria säger:

    Skoj ni tränar tillsammans. Aldrig testat spinning me hört de ska va svettigt o jobbigt..Tänk artister som dansar o hoppar o studsar o sjunger samtidigt..Måste oxå ha bra kondis:) Kram

    2010-11-17 | 21:46:23
  • Jennie säger:

    Jag märkte ju på dig att du inte drack så mycket under passet heller.... ska man dricka dagen innan?? Jaha... bara vatten då eller haha!!!



    Kram!

    2010-11-17 | 23:24:14
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Maria... ska du motionera så måste du testa spinning,det blir som en skön drog tillslut, men köp ett sadelskydd så du inte får rövaskav som jag!!!



    Kramis!

    2010-11-17 | 23:26:03
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Görel säger:

    det lär vara faan så effektivt iallafall!!

    2010-11-18 | 14:55:55
  • Jenny säger:

    Vad duktiga ni är!!! Det är roligt med spinning! Jag kan rekomendera indoor walking oxå, det är roligt men väldigt jobbigt!!!



    KRAM

    2010-11-20 | 18:36:52
    Bloggadress: http://fyrbentaochtvabenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: