Mitt I Livet...

"Halv åtta hos mig"!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ikväll gjorde jag en trerätters-meny och till förrätt hade vi:
Krämig tomatsoppa och en råraka med cremefraiche, rödlök och svart rom.
Hanna ville bara ha med creme fraiche.
Fidde med creme fraiche och lök.
Filip åt en med creme fraiche och svart rom.
Jag åt med allt men skulle nästan kunna lägga på några räkor så hade det smakat LANGOS kom jag på!!!




Till varmrätt hade vi nachoschips som vi dippade i köttfärsröra med stark salsasås och majs...


Till efterrätt hade vi chokladmousse med hallon...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Sauooo göttit!!!!

    Kramis :-)

    2010-11-19 | 23:04:15
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Maria säger:

    vilken fest:) ser helsmarrigt ut:) kram

    2010-11-20 | 15:04:48

Kommentera inlägget här: