Mitt I Livet...

Här kommer bilderna jag lovat!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Först ut är Hanna i full färd med att pynta sin lilla fina gran, och det har hon gjort helt själv!!!



...sen blev det ännu mer...



...när den var färdigpyntad såg den ut så här fin!!!
Bäst att ställa upp den på ritbordet så inte Filip tar tag i den och välter den...



Sen tog jag kort på vår gran som ser ut så här i år med rött, guld och svart!!!



I de stora fönstret lyser stora stjärnan och konen så vackert...


...och i lilla fönstret lyser det fint med ljusnätet...


Tog kort på mitt nyinköpta laptopskin och jag blev riktigt nöjd med det!!!
49 kr bara, som hittat!!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    VAD förvirrad man är..Glömde att skriva...

    Vilka fina granar ni har.Duktig tjej som pyntar alldeles själv!!!

    2010-12-01 | 05:01:28
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com
  • Maria säger:

    Fin hon är er stora tös:) O jättefina granar o allt som lyser i fönster..Kan tänka att granen e intressant för Filip...Kram

    2010-12-02 | 10:35:19

Kommentera inlägget här: