Mitt I Livet...

Nytt utseende och IKEA i stan...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nä det är inte jag som har fått det, men bloggen fick sig ett nytt utseende nu när det vankas spooky days och till helgen till Alla Helgon. Jag hittade först en bakgrund som var jättehäftig, men eftersom texten är svart och det var svart i bakgrunden så såg man inte texten...

Idag gick vi och syrran med barn en runda som slutade borta i Floraparken.
Där fick barnen leka av sig lite och Filip tyckte mest att ankorna var spännande.
Nu kollar jag på "Det Okända" medan Ida skriker sitt kvällsskrik...
Ganska jobbigt för jag hör ingenting av programmet!!!

På fredag ska vi till mamma o pappa och Hanna vill klä ut sig till häxa.
Vi har köpt en del maskeradkläder sen innan, så jag får rota fram påsen och se vad vi hittar till henne.
Det är ju inte lika lätt att bara ta vagnen o gå in till stan som det var när vi bodde på Sommarlust.
Varje gång jag kommer in till stan,, och det är inte ofta det händer, så är det alltid en ny affär som slagit upp sina portar nånstans eller så är det ombyggnad på G så man inte hittar...
Som på HM.
Jag kände fan inte igen mig nu senast.
Som de håller på o ändrar.
Lägger onödiga pengar på att förnya affärer istället för att bygga ett IKEA i Kristianstad!!!!!!!!
Var rullar pengarna in lättast?
På HM eller på IKEA???
Jaaa svaret är nog inte så långt borta...


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja IKEA, GEKÅS, GINA TRICOT, MILJÖGÅRDEN, JULA ( grabbarna får ju oxå ha lite!) borde slå upp sina portar här i vår stora metropol...

    Kram älskar er.

    2010-11-02 | 06:55:36
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: